Bolt Food

    Výber miesta*

    Výber dopravného prostriedku*

    Potvrdzujem, že mám 18 rokov*

    Meno*

    Priezvisko*

    Telefón*

    E-mailová adresa*

    NÁBOROVÝ BONUS

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov pre účely zamestnania sa, zaslaním podmienok spolupráce a následného kontaktovania*

    FAQ - Často kladené otázky

    01Je pracovná doba bez limitov?

    Áno. Môžete sa zapnúť a rozvážať vtedy, kedy sa vám chce. Necítite sa dobre? Stačí, že doručíte aktívnu objednávku a môžete sa vypnúť a ísť kľudne domov.

    02Je potrebný vlastný dopravný prostriedok, alebo mi ho viete aj vy zabezpečiť?

    Pre prácu kuriéra je potrebný vlastný dopravný prostriedok. V prípade, že ním nedisponujete, kontaktujte nás ohľadom aktuálnej dostupnosti a cenovej ponuky naších vozidiel/dopravných prostriedkov ktoré prenajímame.

    03Je možné dostať zálohu z týždňového zárobku aj skôr?

    Nie. Takúto formu záloh neposkytujeme nakoľko výšku vášho týždňového zárobku uvidíme až v deň vyplácania z boltu t.j. každý pondelok, kde nám zašlú rozpisy všetkých kuriérov.

    04Aké vybavenie dostanem od vás? Je potrebné niečo zaplatiť?

    Dostanete od nás termotašku/box na rozvoz donášok (Tašku je možné si zakúpiť u nás v hodnote 30€, alebo si objednať z eshopu Bolt)

    05V prípade, že som sa rozhodol skončiť je nejaký limit, ktorý musím odpracovať?

    Áno. Z dôvodu, že veľa kuriérov po pár dňoch skončilo sme nastavili limit, kedy nás môžete kontaktovať o ukončení na 1 mesiac, nakoľko každý nový zamestnanec nás stojí nie len čas, ale aj peniaze aj v prípade neaktivity.

    Partneri a Sponzori